dissabte, 11 d’octubre del 2008

9/10/11 de OCTUBRE 2008 PROVA TREK I COMPRA BICI

M'han deixat la Trek ex8!!! del 2008 a Moià.
Dijous dia 09 vaig baixar de Moià per la vall de Marfà. Quina bici
Divendres dia 10 vaig sortir amb L'Arnau amb moltes ganes. Tantes que ..... la caiguda més forta amb bici desde fa més de 30 anys!!!!
Dissapte dia 11 vàrem anar a Talamanca. La bici molt be. Dissapte la vaig tornar abans d'anar a dinar i em volien fer pagar 1650€ (jo la volia però no a aquest preu, nova a Barcelona valia 1919€ i a Blanes 1999€). A la tarda vam anar a comprar-la. Però ni a Blanes ni a Barna no la tenien. Vaig anar a Probike i al final vaig sortir amb:
SPECIALIZED stumjumper FSR Comp 2008 per 1890€ (els hi vaig fer treure les cameres i em van posar líquid.)
Ja tinc bici!!!, que us sembla??